.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عزم راسخ استاندار برای ترمیم ورزشگاه‌های مازندران
پس از ترمیم و بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که میزبان بازی‌های تیم نساجی در لیگ برتر خواهد بود، تجهیز و نوسازی ورزشگاه ۷ تیر بابل در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش شمال نیوز،محمد اسلامی استاندار مازندران در بازدید از ورزشگاه ۷ تیر بابل گفت: با تلاش همه مسئولان و ورزشگاه شهید وطنی به حد استاندارد رسید و حالا نوبت ورزشگاه ۷ تیر بابل است که بازسازی آن باید سرعت بگیرد.

وی گفت: تمامی طرح‌های نیمه ورزشی و حوزه جوانان استان باید تا پایان دولت دوازدهم به مرحله افتتاح برسد تا رضایت ورزش دوستان جلب شود.

اسلامی گفت: هم اکنون ۸۰ طرح عمرانی ورزشی در استان در حال ساخت است که برای تکمیل آن‌ها هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
استاندار مازندارن افزود: با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریالی، بازسازی و مرمت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را با بسیج همه مسئولان و به سرعت به پایان برساند تا تیم نساجی بتواند دیدار‌های خود را در قائمشهر میزبانی کند.

وی گفت: بازسازی ورزشگاه هفت تیر بابل هم از دو ماه پیش و با اعتبار ۱۶ میلیارد ریالی آغاز شد و ترمیم جایگاه‌های ویژه، اتاق رختکن بازیکنان، اتاق داوران، سرویس‌های بهداشتی و افزایش سکوی تماشاچیان در برنامه قرار دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.